+36 305831602/ kapcsolat@eniluxuryfashion

Általános szerződési feltételek (vásárlási feltételek)


 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)  Zelenák Gyöngyike Egyéni vállalkozó /székhelye: 4552 Napkor Sényőiúti szőlő 4.,nyilvántartási száma:58546264a, adószáma: 48254922-1-35

Elérhetőségek: eniluxuryfashion@gmail.com      Telefonszám: +36 30 583 1602       
Továbbiakban: Szolgáltató- által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél - a továbbiakban: Ügyfél vagy Vevő-jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely az eniluxuryfashion@gmail.com weboldalon - a továbbiakban: Weboldal- található elektronikus áruházában (a továbbiakban: - ENI LUXURY FASHION- keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A ENI LUXURY FASHION online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. Társaságunk nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex-szel.

A jelen ÁSZF bizonyos rendelkezései, így különösen a jelen ÁSZF-ben meghatározott jogok kizárólag a fogyasztónak minősülő Vevőket illetik meg. A fogyasztónak minősülő Vevő az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: Fogyasztó). Az ilyen rendelkezések esetén a Szolgáltató külön jelzi, hogy az adott rendelkezés kizárólag csak a fogyasztónak minősülő Vevőkre terjed ki, illetve az adott jog kizárólag csak a fogyasztónak minősülő Vevőket illeti meg.

Regisztráció

A ENI LUXURY FASHION  Webáruházon keresztül megrendelést csak regisztrált és vendég vevőktől fogad el, a regisztrációhoz szükséges, hogy a Vevő a regisztráció során a ENI LUXURY FASHION által kért valamennyi adatot hiánytalanul megadja. A regisztráció során a Webáruház figyelmeztető üzenetben tájékoztatja a Vevőt, ha adatait hiányosan adta meg, és a sikeres regisztrációhoz helyesbítés szükséges. A ENI LUXURY FASHION a regisztráció vagy megrendelés során a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért felelősség nem terheli. Regisztrálni lehetséges a megrendelési folyamat során, vagy a vásárlást megelőzően a Webáruház felső fejléc sorában található “Bejelentkezés” menüpontot választva az adatlap kitöltésével. A regisztrációval a Vevő az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul. ENI LUXURY FASHION webáruházában kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak, a regisztrációval a Vevő akként nyilatkozik, hogy 16. életévét betöltötte. 

Megrendelés

A Vevő a megrendelését a Webáruházban a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezésével, regisztráció nélkül vagy belépés/regisztráció után, a fizetési mód kiválasztását követően a “megrendelés elküldése” gomb használatával tudja leadni. A “megrendelés elküldése”-vel a Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik a ENI LUXURY FASHION felé. A megrendelés során a Vevő a rendelésre vonatkozó adatokat bármikor javítani tudja, pl. a kosárban a mennyiség változtatásával, termékek hozzáadásával vagy törlésével stb. A megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül a ENI LUXURY FASHION a Webáruház által generált automatikus email üzenetben visszaigazolja a Vevőnek a szerződési jognyilaktozatának beérkezését. Ez a visszaigazoló email üzenet kizárólag a  megrendelés  ENI LUXURY FASHIONBE történt beérkezését  és sikeres rögzítését nyugtázza. Előfordulhat, hogy az ENI LUXURY FASHION – a megrendelés visszaigazolása ellenére – a megrendelt terméket készlethiány miatt vagy más okból csak később tudja szállítani, vagy egyáltalán nem tudja szállítani. Az ENI LUXURY FASHION nem vállal felelősséget a késedelmes vagy elmaradó szállítás miatt esetlegesen felmerülő semmilyen kárért. Az egyes termékek lényeges tulajdonságait és árát a termékek terméklapjai tartalmazzák. A Webáruházban feltüntetett árak minden esetben magyar forintban vannak megadva és tartalmazzák az ÁFA-t. Az ENI LUXURY FASHION az árváltoztatás jogát fenntartja, azonban ez nem érinti a már visszaigazolt megrendeléseket melyekre a visszaigazolásban rögzített ár vonatkozik.

Az ENI LUXURY FASHION mindent megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor az ENI LUXURY FASHION  nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron szállítani. Az ENI LUXURY FASHION nem felelős a Webáruházban közzétett árazási vagy egyéb hibákért és az ezekből esetlegesen eredő bármilyen kárért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására.

Szállítási információk, a szállítás díja

Szállítási határidő:                               
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy készleten lévő termékek esetén a szállítási határidőnk: 1-10 nap.

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: A Webáruházban megrendelt termékeket a ENI LUXURY FASHION logisztikai partnere, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (Székhelye, levelezési címe: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2..Adószám: 12369410-2-44, E-mail: info@gls-hungary.com) (továbbiakban: GLS) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben és sms-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: (+36 29) 88 66 70, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről. .Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második és harmadik kézbesítési kísérlet díjmentes. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható. A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.

Küldemény nyomon követése:                   
A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 7.00 – 18.00 óra között a GLS vevőszolgálati számán: (+36 29) 88 66 70.

Csomagátvét:
A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el a ENI LUXURY FASHION címére a JEGYZŐKÖNYVET. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

 Házhozszállítás határideje,szállítási határidő
1-10 nap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, és így a megrendelt árucikkeket a ENI LUXURY FASHION csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt.

A házhozszállítás díja:
Gls futárszolgálattal, előreutalás esetén :1850 Ft.
Gls futárszolgálattal, utánvét esetén:2350 Ft
Packeta, előreutalás esetén :1290 Ft.
Packeta, utánvét esetén:1690 Ft
Foxpost, előreutalás esetén:1500 Ft 
Foxpost, utánvét esetén: 1840 Ft 

A rendelés értékének megállapítása során kedvezmény igénybevétele esetén a tényleges, már a kedvezménnyel csökkentett vásárlási értéket vesszük figyelembe. Az ugyanazon Vevő által egy napon, de külön megrendelésben leadott rendeléseket a ENI LUXURY FASHION külön kezeli és szállítja házhoz, ezért azok tekintetében a szállítási díj külön, megrendelésenként fizetendő. Abban az esetben, ha a Vevő a ENI LUXURY FASHION Vevőszolgálatánál a +36 30 583 16 02 telefonszámon vagy az eniluxuryfashion@gmail.com címen email címen külön kéri, hogy rendeléseit egyben kezeljék, az ENI LUXURY FASHION lehetőség szerint teljesíti a Vevő erre irányuló kérését.

Fizetési információk, lehetőségek

A Webáruházban banki előreutalásos, bankkártyás vagy utánvétes fizetésre van lehetőség, mely lehetőségek közül a Vevő a megrendelési folyamat során választhat.

Fizetés utánvéttel:
Ha a Vevő az utánvétes fizetési módot választja, akkor az ENI LUXURY FASHION a csomagot utánvétes ajánlott küldeményként küldi el a Vevő által megadott címre. A Vevő a csomag átvételekor fizeti ki a fizetendő összeget (megrendelt termékek értéke + szállítási díj) a futárnak.

Tájékoztatjuk, hogy az áru találati lista oldalán fizetett hirdetések nem találhatók.

Elállás joga, módja, következményei:
A Vevő a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm. rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. A Vevő az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ha a Vevő az elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a ENI LUXURY FASHION-nek (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén: Postacím : Zelenák Gyöngyike                                     4400 Nyíregyháza Északi körút 11 F/3

e-mail: eniluxuryfashion@gmail.com

Az Ügyfél a fenti elállási/felmondási jogát,  elállási/felmondási nyilatkozat-minta kitöltése útján is érvényesítheti. Az elállási/felmondási nyilatkozatot kérjük kérje az alábbi email címen 

eniluxuryfashion@gmail.com

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

Ha a Vevő eláll a vásárlási szándékától (a szerződéstől), a ENI LUXURY FASHION legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a szállítási költséget és azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vevő a ENI LUXURY FASHION által felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott.

A visszatérítést a ENI LUXURY FASHION mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli. Az ENI LUXURY FASHION utánvétes vagy bankkártyás fizetés esetén a Vevő által az elállási nyilatkozaton megjelölt bankszámlára utalja vissza.

A Vevő köteles a ENI LUXURY FASHION számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni az alábbi címre:
Zelenák Gyöngyike 4400 Nyíregyháza Északi körút 11 F/3 

Utánvétes, illetve portós csomagot a ENI LUXURY FASHION -nek nem áll módjában átvenni). A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti csomagolással juttassa vissza a ENI LUXURY FASHION részére, azon jelölve a visszaküldés okát, hogy ezzel is meggyorsítsa a visszavételezés folyamatát. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért a Vevőt teljes felelősség terheli.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű), romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).
Szavatosság, jótállás:
Milyen esetben élhet a Vevő a kellékszavatossági jogával?

Vevő hibás teljesítésünk esetén velünk szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv valamint a 373/2021 (VI.30) Korm. rendelet szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vevőt a kellékszavatossági igénye alapján?

Vevő választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha kijavítás vagy a kicserélés lehetetlen vagy az aránytalan többletköltséget eredményezne a számunkra, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

Vevőnek az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében rendelkezésünkre kell bocsátania.

Vevő akkor jogosult az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

- nem végeztük el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégeztük azt, de részben vagy egészben nem teljesítettük az alábbi feltételeket:

- saját költségünkre kell biztosítani a kicserélt áru visszavételét - ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztünk, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.

- ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy megkíséreltük az áru szerződésszerűvé tételét;

- a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy - nem vállaltuk az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy észszerű határidőn belül vagy a Vevőnek okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

Amennyiben Vevő hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, úgy bennünket terhel annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

Ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru teljesítésének időpontjától számított egy éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Vevő az adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági jogát Társaságunknak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.Amennyiben Vevő az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy – a Vevőnek Társaságunk költségére vissza kell küldenie számunkra az érintett árut; és - a Társaságunknak haladéktalanul vissza kell térítenie a Vevő részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

Milyen határidőben érvényesítheti a Vevő kellékszavatossági igényét?

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti a Vevő a kellékszavatossági igényét?

Vevő Társaságunkkal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Társaságunk nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság1

Milyen esetben élhet a Vevő a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő - választása szerint a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a Vevőt a termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a Vevő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Vevő a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben kell érvényesíteni.

Jótállás:
Milyen esetben élhet a Vevő a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet (továbbiakban: jótállási Korm.rendelet) 1. sz. mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettségünk áll fenn.

Vevőt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállási Korm.rendelet alapján a Vevő kijavítást vagy kicserélést kérhet.

A Jótállási Korm. rendelet jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik a Vevő nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Vevő nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, kötelesek vagyunk a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, kötelesek vagyunk a Vevő által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Vevő részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény a Vevő részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a Vevő eltérő rendelkezése hiányában – kötelesek vagyunk a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, kötelesek vagyunk a Vevő által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Vevő részére visszatéríteni.

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év

Mikor mentesülünk a jótállási kötelezettsége alól?

Jótállási kötelezettség alól csak abban az esetben mentesülünk, ha bizonyítjuk, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a jótállási Korm.rendelet hatálya alá eső terméket webáruházunk nem forgalmaz, ebből kifolyólag a webáruházban megvásárolható árukra kötelező jótállás nincs.

A szavatossági igények intézése: Az ENI LUXURY FASHION a nála bejelentett szavatossági igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

Ha az ENI LUXURY FASHION a szavatossági kötelezettségének a Vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Vevő a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti, amelyben kötelezettek vagyunk együttműködni. Ha az ENI LUXURY FASHION a Vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vevőt. A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek

Panasszal, szavatossági igénnyel kapcsolatban az ENI LUXURY FASHION Vevőszolgálata áll a Vevők rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
ENI LUXURY FASHION Vevőszolgálattelefon:
+36 30 583 16 02,

eniluxuryfashion@gmail.com

A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet a ENI LUXURY FASHION a lehető legrövidebb időn belül elbírál. Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez.

Online vitarendezés:

Az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja.

Vegyes rendelkezések

Az akciós termékeket az ENI LUXURY FASHION kizárólag interneten vagy telefonon történő megrendelés útján értékesíti, postai úton akciós terméket megrendeli nem lehet. Az ENI LUXURY FASHION csak a háztartásban általában használatos mennyiségre vonatkozó megrendeléseket köteles teljesíteni. A Webáruházban megjelenített valamennyi tartalom (termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja az ENI LUXURY FASHION L. Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszorosítása vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így az tilos. Az ENI LUXURY FASHION kizárja a felelősségét a Webáruház használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy a Webáruház használata során felmerülő bármely kárért. A Webáruház használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal.

Az ENI LUXURY FASHION fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései irányadók.

A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, elektronikus úton kerül iktatásra, és a későbbiekben hozzáférhető. Az ENI LUXURY FASHION és a Vevő között létrejött valamennyi szerződés nyelve a magyar.

A termék "értékelés" felhasználási feltételei:

A termékértékelésekkel kapcsolatban jelen felhasználási feltételek, valamint az ÁSZF ide vonatkozó rendelkezései az irányadók:

Ha az értékelését elküldi, Ön vállalja/akként nyilatkozik, hogy:

  • kizárólag saját maga által írt értékelést küld el, ami nem sérti más személy szellemi alkotáshoz fűződő jogát;
  • az értékelésében írtak vonatkozásában lemond minden szellemi alkotáshoz fűződő, illetve egyéb jogáról;
  • kizárólag olyan értékelést ad, mely személyes tapasztalatán alapul;
  • elmúlt 16 éves;
  • az értékelésben foglaltak nem sértik az "Értékelés" felhasználási feltételeit, a Szerződési feltételeket, valamint természetes és  jogi  személyek  jogait.
  • Nem tehet közzé olyan értékelést:
  • amelyről tudja, hogy hamis, pontatlan vagy félrevezető;
  • amely nyelvezete sértő, trágár vagy diszkriminatív;
  • amely szerzői jogot, szabadalmat, védjegyet, üzleti titkot, személyiségi jogot vagy 3. személynek egyéb jogát sérti;
  • amely jogszabályba ütközik;
  • amely rágalmazó, gyűlölködő, mást faji vagy vallási hovatartozásában sértő, fenyegető, zaklató;
  • amely más honlapot reklámoz, információt, címet, e-mail címet, telefonszámot vagy egyéb elérhetőséget tartalmaz;
  • amely számítógépes vírust, férget vagy más potenciálisan káros számítógépes programot tartalmaz;
  • amely más, értékelést beküldő személyt kritizál;
  • amely veszélyeztetheti, fenyegetheti vagy sértheti más személy vagy vagyontárgy biztonságát.

Az értékelésének közzétételével Ön vállalja, hogy amennyiben az értékelés közzétételére vonatkozó szabályainkat, szerződési feltételeinket vagy a hatályos jogszabályokat megsérti, úgy akár Zelenák Gyöngyike EV akár más személynek az értékelés közzétételéből eredő bárminemű kárát, követelését, igényét megtéríti, illetőleg kielégíti.

Az ENI LUXURY FASHION fenntartja magának a jogot, hogy minden elküldött értékelést az általa üzemeltetett honlapon - és egyéb termékismertetőiben - szabadon, korlátozás nélkül anonim módon, az értékelő személyének felfedése nélkül felhasználja, ehhez az értékelés elküldésével Ön kifejezetten hozzájárul.

ENI LUXURY FASHION fenntartja magának a jogot, hogy az elküldött értékelést bármikor, indokolás és értesítés nélkül, saját belátása szerint törölje, amennyiben az "értékelés" felhasználási feltételébe, szerződési feltételbe, jogszabályba vagy egyéb iránymutatásba ütközik.

Amennyiben Ön az értékelést elküldi, tudomásul veszi, hogy annak tartalmáért kizárólag, egyszemélyben Ön felelős, az értékelésért és annak tartalmáért a ENI LUXURY FASHION semmilyen (sem jogi, sem anyagi) felelősséget nem vállal.


Vállalkozónak minősülő vevőkre vonatkozó eltérő rendelkezések


Jelen ÁSZF vonatkozásában vállalkozónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy. (Ptk. 8:1. § 4. pont)

Szolgáltató és vállalkozó között az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelést a Szolgáltató a vállalkozás által megadott e-mailre visszaigazolja A rendelés leadásával a vállalkozó elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A tévesen leadott megrendelésekért minden felelősség a vállalkozót terheli. A téves rendeléssel kapcsolatos felelősség a megrendelés leadására nem jogosult személy eljárása esetén kizárólag a vállalkozó érdekkörébe tartozik.

Szolgáltató jogosult elutasítani a rendelés visszaigazolását, különösen ha a rendelés nem éri el az előzetesen meghatározott rendelési minimumot vagy ha a vállalkozónak 30 napon túli lejárt számlája van.

Vállalkozó az áru ellenértékét átvételkor vagy a számlán feltüntetett naptári napon belül köteles, a Szolgáltató által kiállított számla alapján, az ott feltüntetett módon megfizetni.

Szolgáltató a kellékszavatossági kötelezettségeit, a mindenkor hatályos magyar jogszabályok szerint teljesíti. A fogyasztónak nem minősülő Vevő esetében a Vevő köteles bizonyítani azt, hogy a termék, a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. A termékszavatossági igény kizárólag a fogyasztókat illeti meg, a fogyasztónak nem minősülő vevő ilyen igény érvényesítésére nem jogosult.

Vállalkozót a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 20. §-a szerinti 14 napos elállási jog nem illeti meg. Vállalkozó által leadott rendelések ingyenes kiszállítására nincs lehetőség, vállalkozások esetén a Szolgáltató előzetesen közölt szállítási módokon és költségeken teljesíti a rendelések kiszállitását


Csere

Amennyiben a terméket szeretnéd kicserélni ingyenesen megteheted. 

 a szállításból adódó felmerült extra költségeket a vevő állja

 ehhez azonban a kicserélni kívánt termék értékében, vagy a felett szükséges vásárolnod

Felmerülő csereigény esetén keresd ügyfélszolgálatunkat a +36 30/5831602-es számon vagy az eniluxuryfashion@gmail.com címen.

Jogi nyilatkozat

Szerzői jogok

Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja: Shopmasters-Informatika Kft.

Altalános felelősség korlátozás

Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)

Kockázat

Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.

Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!